lover please

do not
fall to your knees
it's not
like I believe in
everlasting love 
 
 
igår var jag och alexander och simmade. det var
som ett gympass för mig. haha. inte minst eftersom
simhallen ligger en 45minuters promenadväg bort.
(dessutom har det varit SJUKT hett och fuktigt de senaste
dagarna) på kvällen kom derek hit, vi tog med fotbollen och
hängde i parken tills det var becksvart ute (heter det bäcksvart
eller becksvart?)
idag har jag varit och fikat med natalie, anja och en ny tjej som
heter alexandra. det var kul! vi var i hemliga parken med ungarna
och det var SJUKT VARMT! efter det gick jag och anja i några av hennes
favorit-second-hand affärer. jag hittade en  SKITFIN klänning men insåg
sorgligt nog att det nog var ett tag sedan jag drog storlek XS på klänningar..
eh. 
 
solbränd har jag blivit. röda axlar, röda armar, röd panna etc..
men men. derek föreslog att jag skulle med till västkusten idag
men det bangades det på. det blir öl med natalie, alexandra och
anja och nån tjej från sthlm, som enligt anjas beskrivning verkar
HIMLA TREVLIG OCH UNDERBAR. eller? haha. folk som man måste
umgås med are the shit? 
 
imorgon ska jag till gustavo och sedan är det PARTAJ med middag osv
hos jennie, ska bli GRYMT kul!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0