it's the same old story

well they just didn't realize


inatt drömde jag att en viss person gjorde slut med en
viss annan person och blev tillsammans med mig istället.
när jag vaknade ville jag nästan kräkas. det var så överväldigande
det hela. går inte riktigt att förklara.

nu är jag iaf tillbaka. det är fantastiskt. här andas jag bättre.
jag vet fortfarande inte om jag ska tillbaka till sverige över
midsommar eller inte. det visar sig. bestämmer sen. just nu
känns det inte som att det spelar någon roll. men så har jag
ju all min svenska mat att mumsa på också, haha. käkade
knäckebröd med bregott och brie-ost till frukost. awesome.

igår var det reggaepub som gällde, såklart. alltid så jäkla kul!
derek kom dit och jag fick skjuts hem också så det var nice.
(han dricker aldrig) lite sliten idag men inte så farligt. alexander
har fan växt på de här 10 dagarna, han blir mer och mer en liten
pojke, och allt mindre en bäbis längre. det är spännande.
nu sover han så det ska jag också göra en stund. ciao. 
 
 
uppdatering typ 8h senare:
eftersom jag har tvångstankar om dessa listor, så måste jag bara fylla i
den här listan. enjoy. 
 
År 2009
Vad hade du för hårfärg - min egna
Hur lång var du – 167 cm
Vem var du kär i - tim.
Hade du nån pojk-/flickvän – fram tills maj, ja.
Vad brukade du göra på fritiden – festa och shoppa.
Vilka umgicks du med – greken mest. sen diako. och eric, david, viktor och emelie. och ellen.
Var allt bättre då – Nej
Skulle du vilja gå tillbaks dit – nej, jag trivs bra här, for now.
Har du förändrats – massor.
Nu:
Vad har du för hårfärg – min.
Hur lång är du? – 167 cm
Vem är du kär i – ingen.
Har du nån pojk-,/flickvän - nej.
Vad brukar du göra på fritiden – festa eller jogga.
Vilka umgås du med – (eftersom jag bor i dublin är det helt nya männsikor) natalie, anja, sara, ken, derek, jennie.
Hur ser du ut? som vanligt, (fast 7kg tyngre och rundare).

Har du:
Kysst någon – ja.
Sovit brevid någon med samma kön – ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – ja
Slagit ner nån – nej.
Ljugit för en bra vän – ja, när jag inte orkade umgås.
Svikit någon – hoppas inte.
Vem:
Skrev du senast till på msn – greken.
Kramade du senast – alexander(the baby), honom kramar jag jämt.
Sov du hos senast – mig själv.
Vill du vara just nu - mig själv.
Ringde dig senast – natalie.

Vad:
Drack du senast – citronjuice.
Köpte du senast – en ostmacka och en cola light på flyget igår.
Gjorde du igår – hm..*kollar efter i bloggen* var i sthlm!
Vad ska du göra imorgon? - Ha kund och sedan fixa massa hemlizzar
Vill du göra just nu – ligga i sängen. 
Åt du senast – nudlar och knäckebröd.
Är närmast dig som är rosa – texten på toni&guy-beach curl spray, det enda rosa i mitt rum faktiskt.

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – ja.
Nån har sårat dig så du börjat gråta – ja.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – ja.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – ja.
Jag har smugit ut utan lov - nej.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – kanske. det har väl alla nån gång..
Jag har en hemlighet som ingen vet om – ja. mohahahaha!
Jag har fuskat i ett spel – När jag var liten lät min mormor mig fuska på UNO, så att jag kunde vinna varje gång.
Jag har struntat i ett prov – ja.

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – blä.
Jag har druckit alkohol – ja.
Jag har tagit medecier mot drepression – nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – absolut.
Jag har vaknat gråtande – ja.
Jag har somnat gråtande – ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0