I'd rather dance with you

than talk with you 
 
 
herrejesus. jag borde plugga. borde börjat för flera timmar sen.
fan. jobbigt. trött.
helgen blev intensiv. en pint i fredags blev till ett helt gäng och
kvällen avslutades på foggy dew och när jag och alexandra
skulle dra hem till mig blev gustavo helt klängig och ville inte
att vi skulle gå och jag blev så himla arg att jag inte hörde av
mig nästa dag när jag skulle till honom egentligen. och idag åkte han
på roadtrip i europa i tio dagar. likabra. han menade kanske inte
att vara jobbig men jag gillar bara inte när folk håller på så.

jag gör väl fan som jag vill. har jag inte det har jag inget kvar.
min frihet är helig! ingen ska bestämma vart jag ska sova och jag ska
inte göra nåt enbart för att glädja nån annan, om det inte känns bra.
det är min livsfilosofi. jag har en känsla av att flera tjejer borde anamma detta,
det är sorgligt med folk (99% av fallen, TJEJER?) som ständigt fogar sig, efter
någon annans vilja. (fattar ni vad många plagg vi har på oss som nån snuskig
gubbe har designat och fått oss att tro att vi VILL ha på oss det här, för att vi
känner oss fina då. varför känner vi oss fina i det? för att nån man har sagt att
vi är fina. varför spelar sånt så stor roll? varför ska tjejer vara sexiga och killar
kan gå ut i exakt vad som helst, och lita på sin rolig humor för att få tjejer. typ.
jag blir arg. och glider återigen från ämnet. det är väl min grej?)
 
iaf. igår vaknade jag och alexandra i rätt så god tid och hängde
hela dagen på sq. jag köpte en klänning från oasis som var nedsatt
från 56e till 25e. det tyckte jag var värt. så småningom gick jag hem
och sved om, sminkade mig och packade en påse med vin för att
sedan åka de tre luas-hållplatserna som det tar att åka till jennie.
väl där hade vi en skittrevlig middag, tacopaj. hon hade fixat megafint,
med välkomstdrinkar och hela tjohejsan. hon är himla fin, jennie.
så småningom, vid halv tolv, började vi dra oss mot luasen. och
roligare luas-resa har jag väl ALDRIG haft. höll på att skratta ihjäl
mig. tjejerna i sätena brevid kollade på oss som om vi vore från
mars. vi gick ut på the church och hade verkligen sjukt kul. har aldrig
vart där på nattklubben förr. det var nice. 

idag har jag och derek hängt i solen på dublins finaste strand. det kändes
som att vi var i grekland eller nåt, stranden var SKITstor och full med folk
men ändå fanns det rätt gott om plats, eftersom det var så stort. det var över 30'c
varmt och sanden var precis likadan som den är i turkiet. himla skön!
det var kanske 35'c och vi chillade på våra filtar hela dagarna. så
småningom åkte jag hem och när jag var på sista luas-hållplatsen
börjar en berusad/bakis knacker att kräkas några säten bakom mig.
kaskadspya. mysigt? 
 
NU SKA JAG PLUGGA. KLART, SLUT, ÖVER OCH UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0