I don't feel like dancing

no there's no dancing today 
 
 
 
eftersom man måste kommentera att sverige inte gick vidare i
melodifestivalen, HUR I HELVETE TÄNKTE HON NÄR HON KLÄDDE
SIG I 3/4-LEGGINGS OCH CONVERSE!?!?!? upptill var hon fin. söt.
men där klänningen tog slut tog fulheten vid. fy fan säger jag
bara. det borde vara olagligt att sjunga schlager i converse, iaf
om man har på sig klänning. NEJ, INTE OK. det såg FÖRJÄVLIGT
ut. jag skämdes. tur att hon inte gick vidare. darrig på rösten var
hon också. 
 
för övrigt har dagen varit helt ok. alexander har varit febrig och jag
har slutat nysa äntligen. gjorde lite yoga när han sov och satt barnvakt
några timmar extra. jennie kom hit på middag och sen kollade vi på
melodifestivalen med alexandra. även malin och gavin var lite intresserade
trots allt :)
 
imorgon blir det satsig utgång. jag, natalie och alexandra börjar här,
sen möter vi upp anja på luasen, och sen sara, gabriella och jordan på
stan. ska bli riktigt kul!! hoppas inte det blir kaos och att folk vill olika
saker bara. äh. vi får se. kom just på vad jag ska ha på mig iaf. skönt. 
 
 
idag har jag saknat mina päron lite. och kristin. det är konstigt att 
vara så långt bort ibland. 
 
och malin. nästa vecka tar hon studenten och jag är inte där. sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0