whoooaaoooh

suddenly remember
whoooaa ohhh
dancing in september!


mkt förvånad, och imponerad av att jag uppdaterade min blogg inatt.
kom hem vid fem nån gång. hade verkligen skitKUL igår. Kvällar utan
förväntningar blir alltid de bästa. jag och natalie hade liksom bara
bestämt att ses på stan. 10 timmar senare snubblar man hem liksom.
haha. helt fantastiskt. upptäckte ett nytt ställe som var mycket bra
också. det är nice. snart ska jag ner på stan och luncha med anja,
kvällen ska jag nog plugga faktiskt. gjorde av med lite fler slantar
än planerat igår.

haha. kollade just kontot. 195 kronor har jag fått in, markerat LÖN.
från demensboendet? måste det vara. men udda? rätt konstigt faktiskt.
haha. jajja. det är väl bara att tacka och ta emot då.. :D

om 11 dagar är jag på flyget till sverige. så himla konstigt.
mitt uppsala. mitt dublin.
konstigt. minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0