tills jag sa väntar du på nån

eller vill du bli min
du sa vad svarar man på sånt
jag sa man svarar nog
ingenting


oh the days.. när man inte var bakis eller förkyld.
var tog de dagarna vägen? idag vaknade jag och
mådde som ett mord. jag var så täppt i näsan att
jag andats med munnen hela natten, dvs ONT i halsen.
jag tror att mina halsmandlar är svullna eller så. tur att
jag stannade hemma igår.

efter en lång dusch känner jag mig nu piggare, men
fattar inte hur hostan FORTFARANDE kan vara kvar?
säkert hostat i fyra veckor nu. jävla skithosta.
jajja. solen skiner och jag och anette ska till pheonix park,
och sen kanske förbi stan en sväng med natalie. niina
är här och hälsar på och hon vill att jag ska haka på ut
och jag vill ju träffa henne men vet inte om jag kan, känner
mig inge kry faktiskt :S musikern från whelans vill också
träffas.
haha. det kanske verkar som att jag har många bollar i luften
här, men egentligen har jag inga bollar i luften alls. allt är så
annorlunda här. man kan ha en 7timmars dejt och sen får man
en puss när man hoppar på bussen hem, till sitt. det är så
oskyldigt. seriöst? nä. mer som att, man väntar med att vara
för nära tills man vet att man tycker om varandra. väldigt..
katolskt? typ. jag kan tänka mig att irländare som kommer
som utbytesstudenter till sverige blir ganska förvånade..
det är minst sagt annorlunda! inga bollar i luften, jag har
ingenting i luften faktiskt. ibland längtar jag hem, till
nationslivet, och kanske till en röd skinnsoffa någonstans.

emelie, anna och karin har åkt hem. det blev en rätt hård
partyvecka med dem. i torsdags kom jag hem klockan fyra,
malin och gavin var jätteförvånade att jag var uppe halv åtta
(jobbade ju igår) och det verkade som att de förväntat sig att
jag ville sova för jag tror det var jag som väckte dem iom min
morgondusch.
idag kommer malins systerdotter hit. hon är typ 15, ska praoa
på malins jobb och bo här i tio dagar. hoppas hon är schysst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0