the moment I wake up

before I put on my make up
I say a little prayer for you



jag måste nog vara den enda i min ålder som inte vet hur
man gör en egen header och bakgrund till bloggen. hjälp mig?!


igår var jag bara hemma och det var skönt. skulle till parken och
spela fotboll med ken men sen blev det sent och vädret blev mulet
så jag stannade hemma och det var skönt. hade huset för mig själv
nästan hela dan, så jag spelade piano och sjöng lite. sen städade jag
mitt rum och började kolla på föreläsningarna till min kurs.

imorgon är det "e-möte" och jag vettefan om det kommer funka, jag
fattar ju noll. idag ska jag köpa en webcam. i min gamla ser man ingenting
om jag inte har TUSEN strålkastare på mig, och även då blir bilden mörk
och hackig. haha. skitgrej.

ska ta tag i mig, käka frukost och ringa anette och se när vi ska träffas
för sedan att åka till dundrum tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0