step out of your echo chamber


idag känns det inte så bra. det känns ganska tungt faktiskt.
ibland känns det liksom som att man aldrig blir utvilad hur
mkt man än sover och det är lite jobbigt såna dagar.

igår bakade jag vaniljdrömmar och gick på magdansen ensam,
malin blir så trött av sin graviditet att hon inte orkar göra nånting.
träningsvärk idag. ikväll ska jag och sara på modevisning, det
ska bli skitkul, så jag räknar med att den här känslan försvinner
snart.

om en vecka kommer mamma och pappa och jag längtar så
jag blir skogstokig snart. bara att få krama dem känns som
världens bästa lottopris, vad jag saknar dem!!

idag åker anni hem till finland. på måndag flyttar anne till usa.
det är liksom bara jag, anja, anette och natalie som blir kvar
av oss au pairer! men men. jag har ju andra vänner som ken,
sara och helena också. så överlever gör jag ju. fatta att jag
inte kände nån alls när jag kom hit, det är ju helt galet.
har ändå hittat himla fina människor att spendera min tid med
här, det är jag glad för! imorgon ska jag och ken börja jogga.
det är minst sagt välbehövligt, jag gör inte mkt annat än att sitta
vid datorn om kvällarna, när jag inte är ute och festar.. blä.
ireland makes fat. det har vi konstaterat allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0