Right. Birds can fly so high

and they can shit on your head yeah they can almost fly into your eye
and make you feel so scared but when you look at them
and you see that they're beautiful, that's how I feel about you.




igår gick jag och anette på st.patricks-shopping. köpte
tallrikar, muggar, servetter, IRELAND-halsduk, ansiktsfärg,
barn-tatueringar och en engångskamera. NICE. allt på 2euros-
affären haha det är nice. Gav tyckte det var smart med engångs-
kamera och  uppmuntrade att lämna kameran hemma men jag
vet inte riktigt. vi får se. antar att de andra ska ha med sina digitala
iofs, så jag kanske kan lämna min hemma.

iaf. hur som haver. om en timme ska jag på dejt! lunchdejt. wihooo.
med en fransman som jobbar på en fransk restaurang i stan. han är
lång och otroligt vacker, (typ sån potential heartbreaker..) ska bli spännande.

sen ska jag iväg till dundrum med anette. fick ju ett dundrum-presentkort
av malin och gavin i födelsedagspresent.

ikväll ska jag och natalie på reggaepuben igen,
var så himla nice där förra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0