why is my phone full of so many numbers

and why don't you call? 
 
 
jag är frisk!! hostan hänger sig kvar, men eksemet är nästan
helt borta och jag mår BRRRRA :) haft en toppendag idag :)

jag vaknade tidigt och duschade innan det var dags att
frukosta(bra verb. finns säkert.) alexander. vid tio kom anette hit
och vi kikade lite på sq. och gick en sväng i solen innan vi till slut
lunchade på mcdonalds. (det finns ett mcdonalds i the square och
ett utanför, haha, detta är nackersens paradis alltså) när hon åkte tillbaka
hem för att hämta upp charlie vid ett så åkte jag och alexander med luasen
till heuston. där gick vi liiite vilse några minuter innan vi till slut hittade till
pheonix park och lekparken däri, där väntade nämligen anjamaria och kian :)

barnen sprang runt och lekte nån timme och sen fick de sova i vagnarna
medans jag och anja tog en reeedig långpromenad. pheonix park är ENORM!!!
europas största stadspark. mer som... eh. säkert uppsalas stadspark x 50 :D
vi gick säkert en mil i solskenet. solen sken HELA dagen idag! det är ovanligt
här i dublin. här får vi oftast minst två tre årstider på samma dag. idag var det
BARA vår och det var fullständigt FANTASTISKT :D 
 
imorgon kommer isabell hit och här är en liten lista på saker vi ska
göra och se:
- dansa magdans
- shoppa på dundrum
- fika i stan
- promenera i pheonix park
- åka längst med kusten med darten
- se guiness brewery
- se fängelset
- parta på whelans
- playgroup med alexander
- se bandet på arlingtons
- käka middag på old mill med ken
- spela guitar hero och wii fit
- öla på the church 
 
och så kanske umgås lite, kanske prata och hänga och sånt. om vi har tid. heh.
ska bli grymt kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0