men lägg armarna runt mig och slit ut det jag har

och gräv i det dunkla men sök inga svar 
för jag lovar ingenting,  det är allt jag kan hålla 
men jag känner nånting, jag är så gott som förtrollad 
av allt jag ser 
allt jag hör 
din röst din blick ditt skratt 
du har ögon som berusar en natt 
så jag väntar 
jag väntar
och jag väntar 
jag väntar 
 
om tiden vill ifatt



inget blev som planerat igår. jag orkade inte. jag orkade inte ta
mig ner till parken, jag orkade inte ta mig ner på stan, och jag
orkade verkligen inte gå ut. jag låg i sängen nästan hela dagen.
det kändes som att det behövdes, för att mota petter i dörrn (eller
vad man nu säger) känns nämligen som en stor förkylning håller
på att ta mig i sitt grepp. och det vill jag inte. kollade på desperate
housewives, grey's anatomy och one tree hill hela dagen. saknade
diako och de dagarna vi brukade hänga och kolla på one tree hill
så gott som dygnet runt.
jag saknar mina KILLkompisar! jag har ken och det är kul, men han
åker ju hem till limerick var tredje kvart hem till sin familj och så..
jag önskar jag hade fler killkompisar att hänga med, att snacka skit
med och att spela tvspel med. visst det kan jag göra med mina
tjejkompisar här, men det är inte samma sak..

jajja. idag kommer ken hem iaf, kanske kan få med honom på
reggaepuben. jag och natalie ska nog gå. om jag mår bra. det
är ett så himla mysigt ställe. natalie käkar penicillin och ska dricka
cola, och det blir kanske cola för mig med. 
 
annars är jag rätt peppad inför onsdag! då ska jag och sara på
en modevisning som anordnas av hennes universitet. ska tydligen
vara ett av årets största (återkommande) student-event här i dublin.
ska bli riktigt kul! det är designer-tävling och så är det även dansuppvisningar
av studenterna och så får man tydligen en goodie bag också WIHOOO
i very excite yes! det borde vara asbra med tanke på biljettpriset (!!) haha
 

om 17 dagar kommer jag hem till uppsala. 
vet inte alls hur det kommer bli, känns
jättekonstigt att tänka på det nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0