I will come to you whooaah

I will  come to you

kvällen var fantastisk. först middag med natalie på stan, sedan arlingtons med
natalie och sara. matthias och hans franska kompisar kom förbi en stund, och sen
drog vi till pravda och så kom ken och mickey in och hängde med oss resten av kvällen
och vi drog till the globe! måste säga att jag hade otroligt roligt!! dock mkt nöjd med att
jag tackade nej till efterfest hos mickey, sova räcker gott och väl inatt. imorgon blir det
nog dundrum med ken och mickey och sen en sväng på stan med anjamaria.

fast först av allt ska jag SOVA UT riktigt ordentligt. det är alltid lite konstigt på lördagarna,
eftersom man just vant sig vid att jobba varje morgon.

jag längtar efter att få krama papppa. jag har världens bästa pappa.
och mamma. fast idag saknar jag mest pappa.
mamma och pappa kommer om 5 dagar. jag längtar så!!

dublin är ett paradis, nånting nytt händer varje dag och jag älskar det!
idag var arlingtons fullt med två stag parties, dvs svensexor. en av dem
hade temat super-heroes och folk hade helt fantastiska och jättesatsiga utstyrslar.
det var alldeles underbartnär de dansade runt på dansgolvet. jag älskar dublin.
får jag stanna här lite föralltid? kan jag lämna en del av mig här? kan jag  vara allt
jag är här och samtidigt allt jag är hemma? jag vet inte. 
idag shoppade jag för 800, igen. precis som förra veckan. det här går inte riktigt för sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0