I thought of you

and where you've gone

and the world spins madly on
 
 
 
om 9 dagar kommer mamma och pappa
om 14 dagar åker de hem
om 16 dagar åker jag hem till uppsala
om 20 dagar åker jag hem igen, till dublin.
om 38 dagar åker jag till uppsala igen
om 48 dagar åker jag hem till dublin, igen. 
 
sen vet jag inte riktigt.
jag och natalie satt och åt middag ute i solskenet
igår. så varmt var det. vi funderar båda på att
stanna till jul. livet är så bra här, allt är så bra.
(PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ.)
 
mest njuter jag av att vara fri. på ett sätt jag inte
gjort förut. det är en fascinerande känsla. jag är
förvånad själv, hur nån som varit så SJUKT sällskaps-
sjuk och rädd för att vara ensam faktiskt kan njuta
av att inte bli överöst med sms och umgänge hela
tiden. jag njuter av att inte vara kär, jag njuter av
att inte springa in i folk jag känner på stan och jag
njuter av att klä mig i vad fan jag vill utan att nån
jävel kollar konstigt på mig för det.
här går folk runt i pyamas ibland. haha.
så avslappnat är det liksom. fantastiskt.

jag åker ner på stan i fett hår bara för att jag kan. HA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0