but you aint' got no class, no style

no social skills, no comprehension 
 
 
jahaja. vad har hänt sedan sist. eh. i söndags käkade jag och
natalie middag på stan, känns som att det börjar bli lite tradition.
sen gick vi en sväng till no name (var ju tvungen att visa henne
det, det är bästa chill-stället i stan!) och sen hängde vi resten av
kvällen på reggaepuben som vi hängt på varje söndag de senaste
veckorna. det var riktigt kul! mathias kom förbi också, han fransmannen
alltså. han undrade typ vad jag vill. jag sa ingenting. för jag vill ingenting
om jag ska vara ärlig. jag vill inte. inte med honom, inte med någon
annan heller. jag tar en välbehövlig paus och flirtar med främlingar
men vägrar ge dem mitt nummer. it's what I do. och jag gillar det
faktiskt. visst är det ensamt ibland men överlag är jag nöjd, jag har
ju valt det själv. 
 
igår ösregnade det hela dagen. så fort det slutade gick jag ut och
spelade fotboll på bakgården. blev blöt om fötterna men det kändes
bra att röra på sig liite iallafall. senare kom ken och hämtade upp mig,
vi drog till stan och käkade middag med natalie. vi käkade på samma
ställe som jag, emelie, karin och anna käkade på deras sista kväll,
och till min stora besvikelse spelade de BARA enrique iglesias, IGEN.
haha. någon där måste ÄLSKA honom. helt sjukt. aldrig mer dit, trots 
att maten är jättegod.
 
imorgon kommer mina föräldrar hit! fantastiskt.
nu ska jag baka vaniljdrömmar med en klängig
nyvaken bäbis hängandes i benen :) han är fin, han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0