You're a sweet

drop of sour 
I love you for hours and hours
 



Ok, jag måste sluta drömma sån här skit nu. Om någon annan visste
hade de trott att jag var en hemsk människa. Det måste bara sluta nu. 
Såhär kan jag inte hålla på att sova, såhär kan jag inte hålla på att vakna.
Gråter nästan varje morgon när jag inser att drömmen bara var en dröm. 
Det GÅR INTE. Snälla drömguden, sluta skicka mig dessa drömmar. De
börjar förstöra mitt liv. De inbillar mig att jag är ensam när jag i själva
verket är allt annat än ensam. Det vet jag ju :)
 
Idag hade jag examinations-arbetes-seminarium. Jag och Marie fick
veta att vi får ett VG, om vi bara ändrar referenshänvisningen lite.
Det ska vi göra på tisdag. 

Jag höll på att skratta ihjäl mig åt en tjej i gruppen som inte ska
nämnas vid namn men hon var så efterbliven, sånt är så roligt.
Långsamma människor, och människor som... states the obvious
liksom, det är ibland det roligaste jag vet. Ibland det mest irriterande
jag vet, men det beror ju på hur ofta man blir utsatt för det, och den här
gången var det bara i några timmar. Jag var tvungen att stänga av mikrofonen
flera gånger för att hon började prata och jag var tvungen att skratta rakt ut.
(det låter som att jag är en hemsk människa, men ni hade
fan gjort likadant allihopa, om jag känner er rätt;))

 
Imorgon ska jag växla pengar WOOP WOOP, till british POUNDS YAOOOOO!!
sterling. poundzzzz! Can't wait. För imorgonkväll åker vi upp till BELFAST!
Vi ska käka middag där, kanske gå ut lite, sen sova på flygplatsen och klockan
halv sju på lördag flyger vi till LONDON. LÄNGTARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
Jag älskar det. Vi vet inte ens vart vi ska bo än, eller vi vet ett ställe men
har inte bokat eller så. Får se om det finns plats till övers.

Alltså jag får nästan adrenalinkickar redan, ÄVENTYR!!! ÄVENTYYYYYYYYR!
Sova på flygplats (redan gjort men det ska bli kul!!). Äventyra hela vistelsen
i London. Leta fram bästa ställena, inte veta nåt men vilja veta allt, träffa en
massa trevligt folk, se en massa konstiga människor i camden. uppleva nåt nytt.
nått spännande. ÅHHHH <3 Komma hem helt utpumpad och slut, och leva på
upplevelsen
ett bra tag. 
 

kommer hem på måndagnatt. hörs då. ciao! 

LONDON, BABY!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0