20e-24e Juni.

 
Ja. Nu är det bokat och klart. Jag kommer till sverige en sväng
ändå innan midsommar. flyger på söndag om en vecka och
flyger tillbaka torsdagen därpå.
Det blir en kortvisit, mest för
att vara med min farmor och farfar. Men även Angelie, Emelie,
Isabell och Greken är högt rankade inför en eventuell gettogether
när jag har tid. Ska bli kul. Den här gången tänker jag inte flänga
runt så mkt, jag blev helt slutkörd senast. Väskan ska fyllas med
icas tomatpesto, messmör, naturgodis, cheeseballs, euroshoppers
kycklingnudlar.. etc etc. Det blir bra. Ska bli kul att krama på mamma
och pappa också. Och katten.

Nu ska jag hem till Gustavo på braziliansk lunch och sen
ska jag träffa Alexandra och Anja på stan, lite senare ska vi på
foggy dew. Längtar. Synd bara att Natalie är i Sverige hela
helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0