you sit there in your heartache

waiting on some beautiful boy to
save you from your old ways
you plaigue forgivness watch it now here he comes
he doesn't look a thing like jesus
but he talks like a gentleman
like you imagined when you were young.

igår var kul. fancy bdaydinner @ annes place först,
med hela hennes värdfamilj inklusive mostrar och
sånt, de var verkligen störtsköna och "hennes"
ungar är världens sötaste. sen gick vi ut, hon, jag
och anette. gick till en pub som senare förvandlades
till en nattklubb. fantastiskt roligt. jag flirtade med
två män men det blev inge kul längre när de började
flirta tillbaka. helt klart in it for the thrill, jag ville ju
inte ha dem egentligen. fast de var snygga båda
två. en mörkhyad kille i röd pike och en blond kille
i blåvit tshirt. nåväl. idag har vi kollat på top model,
sen tog jag bussen hela långa vägen in till stan och
sen luasen hem till mig. satt mitt emot två RIKTIGA
knackers på luasen. väldigt spännande. de var klädda
i mismatchande tracksuites och pratade sån där dialekt
som bara dub-knackers har. och så stank de sprit.

nu ska jag duscha, sen träffa anni nere på stan för
ett besök på TACO TACO, sen förfest hos en bekant
till henne, sen hard rock café med ken (halvkinesen
jag berättade om förut) och hans polare, och sen
förmodligen till Copperfield, eller som malin och
gavin kallar det 'the meat market, where you get
hit on already in the que' ska bli spännande!!!
nån helg ska jag fan dra med anni till Lily's också,
det är megafancy och man måste typ vara kändis
för att komma in, eller mega-uppklädd. så uppklätt
it is. (och vad vet de, vi kanske är megakända i
sverige och finland!)

I'm very excite yes!! nu ska jag bestämma outfit för
ikväll. det är tio plus här i min kära hemstad, HAVE A
TASTE OF THAT NUMBER, uppsalabor. antar att ni har
samma nummer, fast i minusgrader.
Dublin is freaking awesome. dublin ger mig
adrenalin, dublin ger mig spänning och trygghet
på samma gång.
jag älskar mitt liv här.
de enda jag saknar just nu är mina föräldrar,
trots att jag bara varit tillbaka i två veckor.

Kommentarer
Postat av: Äiti

Kiitos noista viimeisistä riveistä! Lämmittää vanhaa sydäntä!

Halit sinua kaipaavilta vanhemmiltasi!

2010-01-17 @ 19:52:22
Postat av: Äiti

Kiitos noista viimeisistä riveistä! Lämmittää vanhaa sydäntä!

Halit sinua kaipaavilta vanhemmiltasi!

2010-01-17 @ 19:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0