you know that I could

use somebody
someone like you


snabbuppdatering, snart kommer ken och hämtar upp mig
för playstation-spelande hos honom. i fredags satt jag barnvakt,
alexander var fin och duktig och sov som en stock från det att
jag la honom att sova.

ken är redan här. skriver mer sen om det inte blir för sent. ciao.


uppdat x antal timmar senare.
hade kul hos ken, spelade ps2. sög på krigsspel men är
fan kung på GTA :D efter många goda skratt och äntligen
fått se kens boning (som precis som alla andra irländska
hem var svinkallt) skjutsade han mig hem igen och sen
såg jag ett avsnitt ER (cityakuten) med malin och gavin
och nu sitter jag här och ska sova.

får berätta om helgen sen istället. en sak är iaf klar, fick just 50e
av gavin som tack för barnvaktningen! jag har världens bästa
jobb, med världens bästa 'chefer' haha :D life is good.
imorgon blir det lunch på dundrum med anette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0