ready let's roll, onto something new

jag försöker muntra upp mig från gårdagens lätt deppiga
inlägg. jag sov gott efter en hel del 'wii sports resort' med
malin och gavin igårkväll. det kändes tillochmed kul att vara
hemma igen. jag har två goda vänner i malin och gavin, det
gör det lättare att inte sakna alla vänner hemma.

alexander går verkligen på riktigt nu och helt plötsligt
är mitt jobb mkt jobbigare. JOBBigare. höh. han springer
runt hela tiden och når helt plötsligt en massa saker som
han inte nådde förut. han har alltså hunnit växa på dessa
två veckor som jag var borta. hur är det möjligt!? helt galet. 
 
nu ska jag spela pandaland och slå simons rekord. SKA.
måste.
på fredag har jag tenta. den ska man också läsa till. sen.
först pandaland.


igår skrev jag till angelie:

angelie, min angelie, du är vacker som ett bi!
Jag saknar dig här borta, utan dig är lyckans stunder korta.
Du min kära kära vän, när får jag träffa dig igen?
Hur ska jag överleva här, utan dig som jag har så kär!
Bland mina vänner är du en diamant, på mitt liv sätter du en guldkant!
Tack för att du är min vän, både fö...rut, nu och sen!
Här kommer nu båd' puss och kram, förlåt att dikten blev så lam!
Visa mer
Angelies svar:
Kristin, Kristin, mitt lilla fylle*n,
det var det finaste jag fått höra, nu är det din tur att spetsa ditt öra!
Jag kommer räkna sekunder, dagar, ja t.o.m. år!, om jag dig inte till Valborg träffa får... ja, då vet du hur det går...
En känsla så stark i mitt hjärta, det är som en stor fet ihållande smärta, att du nu igen är borta, jag kan det ej fatta.
För vem kan någonsin en så tom lucka fylla, och mina dagar så som du förgylla?... Visa mer
Come what may, min vän, så längtar jag tills vi ses igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0