man vill ha det när man inte kan få det

när man får det så vill man inte ha det
det är galet att försöka förstå det
ja så sant som sagt
så har det alltid vart


VÅREN ÄR HÄR! det var 13.9'c när jag satte ut alexander
på sin tupplur i vagnen. sen gick vi till parken i solskenet,
han orkade gå själv typ en fjärdedel av vägen, så det var
tur att jag hade vagnen med mig. gungade lite och så.
parken var full med ungar och föräldrar. sen kom vi hem
och a fick sitt four-o'clock och vid fem kom gavin och sa
att han kunde ta a. malin var fortfarande inte hemma. nu
har hon förmodligen kommit för längesen men jag har suttit
på mitt rum sedan fem typ.
åt tårta både till 'frukostefterrätt' och lunch-efterrätt.. magen
gjorde ont när vi var i parken. innan jag gick upp åt jag världens
godaste grönsakssoppa som gavin hade köpt till mig.

funderar på att klippa håret. kort kanske. känns inte som
att det spelar lika mkt roll att göra det här borta, i uppsala
snackar folk så mycket. ifall att det blir fult liksom. men jag
vet inte. jag vet att jag får för mig såna här idéer bara för
att jag vill ha äventyr. haha. jag är så konstig. ibland tror
jag att jag har damp eller nåt, och jag är lite orolig för att
jag aldrig kommer hitta någon som kan vara tillräckligt
spännande för mig, och som aldrig tröttnar på att överraska
mig. jag vill liksom bara ha överraskningar och äventyr mest
hela tiden.
jag kommer inte ha råd att gå ut i helgen, för jag har bett att
få lönen varannan vecka from nu, så den här veckan blir utan.
det känns redan lite tråkigt. haha. det är bara måndag. om jag
har tur får jag jason eller ken att bjuda mig på drinkar eller nåt.
de är snälla. annars blir det väl filmkväll, kanske med anette
och anne, fast jag antar att de är megapeppade på att gå ut
eftersom de inte kunde haka i lördags..

jajja.
imorgon ska vi nog till anette och gossarna, eller så
kommer de hit. på onsdag ska vi ner på stan på starbucks
breakfast ifall inte playgroupen har dragit igång än, kommer
inte riktigt ihåg vad gavins mamma sa om den, får nog smsa
henne imorgon.

alexander har börjat göra ljud när han leker med bilarna,
det är kul! jag inbillar mig att det är jag som har lärt honom
hur bilarna låter.

och om sex veckor och en dag kommer isabell hit :)

Kommentarer
Postat av: M

Klipp dig inte kort, du kommer att se lesbisk ut.

2010-01-18 @ 23:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0