let's waste time


det kändes som att jag inte har gjort nåt idag, men det har jag
ju visst.
idag har jag:
1 vaknat och fem minuter senare fått en bäbis i knät av malin.
2 ställt in stan-planerna, pga att alexander var snuvig. imorgon
ska han få svininfluenssavaccinationen, och jag har för mig att det
inte riktigt går ihop med att vara sjuk.
3 gått ner och börjat fixa frukost medans jag samtidigt burit runt
på en bäbis.
4 ätit gröt och sen lekt med bilar, plastdjur, gosedjur, allt möjligt, med bäbisen.
5 lagt bäbisen för en tupplur ute i vagnen, satt på baby monitorn samt gått och
lagt mig själv en stund också, haha.
6 ätit lunch ute i trädgården i solen
7 gått till lekparken med bäbisen. gungat och sånt. vädret var fint :)
8 gått till skomakarn och frågat om det finns något
sätt att rädda mina favoritskor på. han skulle göra
sitt bästa men sa att de kommer fortsätta lossna i
botten eftersom kilklackar inte ger efter det minsta..
9 gått tillbaka till parken en stund.
10 gått hem. dammsög hela nedervåningen för att
vara snäll, sedan moppade jag köket som jag blivit
tillbedd att göra någon gång i veckan. malin var mkt
tacksam när hon kom hem.
11 gått upp på övervåningen och här sitter jag nu. ska duscha
och somna till några avsnitt vänner tror jag.

imorgon ska jag och alexander till gavins mamma på tårta
och sen ska alexander och malin få svininfluenssa-sprutan,
så jag är ledig from typ halv tre. wohoo :D

halv fem ska jag och anette åka till mayfare (eller nåt sånt)
där anne bor. anne fyller nämligen år imorgon och vi ska fira
på nån mysig pub, på lördag ska vi ut i city och fira lite till.
ska bli kul. på lördag har jag även förmodligen en fikadejt
med jason.

och på söndag ska vi fira alexanders födelsedag.
han fyller nämligen ett IDAG! :)

jag försökte frenetiskt få honom att lära sig vinka, tänkte det
skulle bli en rolig överraskning till malin och gavin. men han
vägrade. dumma unge. hahah. han börjar dock lära sig
'gimme five' nu. det funkar. ibland iaf, när han är på humör.

det känns som att jag kom tillbaka alldeles nyss, tiden har gått
så fort. snart har jag varit tillbaka två veckor redan. och om
sex veckor och fem dagar kommer isabell hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0