letar efter dig

har du tappat bort dig själv igen?
kom, det är okej
bara du kommer tillbaks nån gång igen
och håller om mig
såsom du brukade göra
säg att det är okej
så vi kan göra om allting igen 
 
brutna ben gör ont
djupa sår de läker sakta
så du är på din vakt
håller dig borta akta, akta 
 
 
shit vad jag är snygg i den här svarta klänningen. jag dör nästan
av snygghet. idag har jag, anjamaria och bäbisarna varit på ikea
hela dagen. åt lunch där och kikade runt. köpte lingonsylt till frukost-
gröten. värt. när jag kom hem hängde jag lite kort med malin och
gavin i köket, ätit pizza och sedan dess har jag suttit här. borde
sova. nej inte borde. ska.
imorgon är det starbucksbreakfast som gäller. och i helgen har jag
en dejt. spännande. inte så sugen faktiskt, men vem vet, han kanske
är jättetrevlig. kommer ihåg att han var en sån där charmig en iaf,
och det är ju typiskt mig att falla för såna jävlar. haha.

ska köpa nytt minneskort till kameran också, behöver verkligen ett.

sex veckor och fem dagar tills isabell kommer nu. :D
och maria ska kolla upp biljetter, har hon råd kommer hon
hit redan om någon vecka. HOPPAS! hon har lov nu och
hänger bara i holland utan nåt att göra typ. :) komsi komsi! 
 
vad som händer i höst är ytterst oklart. blir eventuellt kvar här
borta. det här är bra för mig. dublin är honung för själen.
nu är jag yr och ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0