I've spent days, stupid

nailed to your floor
and I've spent nights
pushed against you
trying to keep warm
but you don't know me at all 
 
 
 
jag skrev först långt. sen kom jag på att jag inte orkar med
det. jag orkar inte med mig själv när jag skriver långt och
meningslöst. här kommer det enda viktiga jag ville förmedla:

1. de varken sandar eller saltar i detta land. inte heller har de
vinterdäck. ni kan nog föreställa er hur lång tid det tog att gå
till affären. isbana.
2. imorgon ska jag och anette på stan. känns bra att hon är
tillbaka, känns som att jag behöver någon att dela alla känslor
och skvaller med. hon är i ungefär samma situation som jag,
på många sätt. OM det går att komma upp för backen genom
parken med vagnen och jag lyckas ta mig till stan....

3. to do-list denna vecka: 1. plugga. 2. skära ner på sockret.
3. sluta tänka på en viss person som ändå inte tänker på mig,
och sluta undra vad han tycker egentligen eftersom han redan
har sagt det. sluta förstora det hela och tro att det är nåt värt
att tänka på, när jag uppenbarligen är så mkt mer engagerad
i det hela än vad han är.
4. emelie, anna och karin kommer hit på st. patricks day. känns
kul, men samtidigt liite synd att de kommer samtidigt som malin
och att ingen av besökarna ska bo hos mig. hade hoppats på att
få visa mitt vardagsliv, nu blir det ju bara fest iom st patricks day.
det är tio veckor tills de kommer hit.

enligt malin är det ibland så varmt som 20 grader på st patricks day.
våren kommer tidigt. jag längtar. jag ser långa mysiga dagar framför mig
i st. steven greens park tillsammans med alexander, anjamaria och kian.
 

nu kom Fascination på på spotify. finns det någon gladare låt!? jag
vet inte det jag. det enda jag vet är att den gör mig glad!!! 
 
imorgon ska jag försöka undvika att shoppa. jag måste
skära ner på mitt shoppande. helt seriöst. jag måste verkligen.
inte jag 'borde'. utan jag SKA. och så ska jag bli mindre
utseendefixerad. hur blir man det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0