it's because all my faith, in how it should be

I never considered
and that's why I let you drive me
drive me crazy




life is good. igår lunchade jag, anette och ungarna på
rathfarnham castle. sen lekte vi i lekparken (de har världens
satsigaste lekparker här, inhängnade och grejer), matade
fåglarna i parken och lekte hemma hos dem. eller ungarna
alltså. jag och anette åt mest ost. haha. det är en bra hobby.
idag kom anette hit och vi lunchade på the square. köpte en
klänning trots att jag inte hade råd. sen åkte jag och alexander
med henne till deras place och hängde där hela dan.

tydligen hade charlie och liam frågat imorse om jag skulle komma
dit idag. när anette svarade nej på frågan om jag skulle vara med
igen när anette hämtar charlie på dagis så började charlie gråta. FIN.
så han blev glad när jag kom dit trots att det inte var planerat. 

idag ska jag och malin börja på magdans!! eller vi ska prova på iaf,
får se om det är nåt värt att gå på. det är om en timme :) kan vara kul.
ska tydligen vara en bra work out iaf, vilket är välbehövligt! ställde mig
på wii fit-brädan häromdan, och fick bekräftat att min viktuppgång inte
är inbillad, haha. det är förmodligen all vit choklad som vi har hemma
och som jag inte kan hålla mig ifrån. och alla cheese strings som jag
snor av alexander HAHA. närå. brukar inte det. men gavin och jag
brukar dela på typ en ost på några dagar. här använder man liksom
inte osthyvlar, så osten försvinner i ett typ. man skär liksom feeeta
bitar att ha på brödet. och osten smakar inte så mkt så det är likabra
att skära tjockt, även om vi HAR en osthyvel i huset :P
jag anpassar mig ju bara? det är väl bra? haha :P

imorgon ska vi på playgroup med niamh. längtar inte. haha.
dock mkt nöjd med att jag avböjde hennes inbjudan att äta
lunch hos henne, INTE MINST för att gavin berättade att hon
just fått några DÖDA ÄNDER av en bekant som är jägare.
tydligen brukar hon plocka dem själv, och tömma dem på
blod, som hon använder till att göra soppa. och sen tillagar
hon fåglarna själv.
fy fan. jag skulle aldrig äta and som inte är tillagad av en
professionell kock. om ens det. jag gillar änder. levande änder.

om fem veckor är isabell här. jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0