I know I said I loved you but I'm thinking I was wrong

I'm the first to admit that I'm still pretty young
and I never meant to hurt you and I
wrote you ten love songs


igår var riktigt kul. anette och anne kunde inte komma
men jag och anni hade riktigt kul ändå. vi började kvällen
på förfest hos en av annis barndomsbekanta som numera
jobbar på ibm och hade megafest. det var fullt med finnar
och SVENSKAR överallt.
när jag och anni gick därifrån för att dra vidare hade vi
båda fått nog av våra diverse dryga 'landsmän', drog till
hard rock café. när jag gick på toa precis innan vi skulle
dra därifrån efter x antal timmar av drinkpimplande så
har anni flyttat till några brasilienares bord, och kvällen
fortsatte i deras sällskap. efter ett tag gick vi till fitzsimon
(hatar det stället, det är jämt så jävla fullpackat) och sen
drog vi till doyle's för det var för sent för att dra på copperfields..
men det var riktigt kul där ändå :) sen tog jag en taxi hem som
som vanligt inte hittade vägen men den här gången kunde jag
guida lite bättre, jag börjar lära mig lite mer var jag faktiskt
bor nu, haha. så det är bra. käkade nudlar.
vaknade vid tolv, duschade och hjälpte malin och gavin att
duka bordet osv inför alexanders födelsedagskalas. sen
droppade det in mammor och barn på löpande band. åt
en massa tårta, blev irriterad på gavins mamma tillsammans
med alla andra. hon är så konstig.
hon hade glömt att stänga ugnen (vi käkade bacon-inlindade
ostbitar) och när gavin freakar ut på henne säger hon inte
ens förlåt utan är mer som att 'äh den är inte så varm ändå'
med huset fullt med bäbisar liksom!
aja. dagen flög förbi. lekte med bäbisar, pratade med
mammor, hängde. käkade tårta. malin hade gjort en
äggfri tårta som var formad som ett tåg, med bokstavsljus
så det stod alexander på tårtan. fint! 
 
nu är jag helt slut. jag älskar min värdfamilj. de har frågat
om jag vill stanna, kanske till nästa jul eller nästa sommar.
jag skulle ljuga om jag sa att jag inte funderar på att göra
det. men jag vet inte. vill inte bestämma nåt på ett tag, vet
ju själv att jag tröttnar så lätt, så vi får se hur kul det känns
i sommar, och hur tanken på att stanna kvar känns då. 
 
ska kolla på en annan del av köping, som jag, hör och
häpna, aldrig har sett. alla tjatar ju så mkt om det så
det är väl lika bra att catcha up. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0