havet låter på ett särskilt sätt

himlen tiger stilla
älska nån är både svårt och lätt
tusen gånger har jag gjort dig illa

havet låter på ett särskilt sätt
himlen tiger stilla
säg mig du vad som är fel och rätt
för ögonen vill inte öppna sig
och mina öron hör så illa


havet låter på ett särskilt sätt - nina ramsby & martin hederos


det är skönt att lyssna på deppmusik när man mår så
bra att det inte drar ner en sådär som det gör om man
är deppig. mmm jag bara myser jag.

glömde skriva att jag städade rummet häromdan. ordentligt.
dammsög och grejer. nu är det så fint så fint. igår färgade jag
ögonbrynen och de blev nästan kolsvarta.
idag har jag och alexander bara varit hemma. jag har ont i
huvvet nu, förmodligen pga bristen på frisk luft. och jag har
ont i halsen, igen. fy fan, tänker inte bli sjuk nu igen. 

imorgon kommer anette och sara(svensk tjej som jag och
erik fikade med innan jul två gånger) hit. jag ska ju sitta
barnvakt, så de kommer för att göra mig sällskap och vi
ska dricka vin och se nån film. bli nog kul.
anette sover över och på lördag ska vi till ikea! det blev ju
inget förra helgen eftersom jag var så jävla sjuk.

på kvällen ska jag ut, det har jag bestämt. anette vill inte
ut men anne är bjuden på nån hemmafest. men jag vill ut
och dansa. och anni vill ju jämt till doyles och jag har tröttnat
på det stället.. så jag hördes med ken och de ska ut och han
sa att jag är mer än välkommen trots att jag blir enda tjejen.
nemas problemas tänker jag, det blir ju bara kul! förfest
nånstans först och sen ut och klubba. nu har jag fått lön också :D
så jag har råd med en rejäl utgång + taxi hem :)

jag längtar tills det blir liiite varmare så jag kan börja ha min
päls-väst. ska köpa nån enorm sjal att ha till den.

och så har mamma och pappa bokat biljett hit! längtar!
om 8 veckor och 6 dagar kommer de hit. det går nog fort.
ibland kan jag inte fatta att jag bara bodde i holland i sex
veckor. det kändes som ett halvår.
här flyger tiden utan dess like. det är redan nästan en
månadsedan jag var hemma i uppsala, på vdala och
firade nyår med angelie. (SAKNAR ANGELIE!!)

nu ska jag kolla på seinfeld och sen ska jag sova.

jag funderar faktiskt på att färga håret.
rött. alltså, rödare. för att få en starkare
glöd i det. det har börjat mörkna så, eftersom det inte får
så mkt sol här. börjar bli lite tråkigt liksom.
kanske kan bli läckert med en lite starkare röd färg, sådär
knappt så att man kan urskilja om det är naturlig röd färg,
eller färgat. snackade om det i telefon med anette och hon
sa att hon gärna hjälper till att fixa det. hmm...


Kommentarer
Postat av: kristinachatillon/kickilina

Varför blev mitt smeknamn Kickilina godkännt när det redan verkar finnas en med mitt namn???????

2010-02-24 @ 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0