Please don't you rock my boat

'cause I don't want my boat
to be rockin' anyhow
Please don't you rock my boat
'cause I don't want my boat
to be rockin' 
no
 
 
 

den krypande känslan kommer och går. och jag vet inte varför.
jag och alexander åkte till anette. det var fan the WORK OUT OF MY LIFE
att gå till busshållplatsen med barnvagnen. vi hade nämligen blivit
välsignade med 10cms SLASSSSSSSSSSK-täckta cykelvägar ända
till busshållplatsen. tack gud. very funny. jag svettades som en
gris när vi väl var framme och det tog en halvtimme, så det var
tur att jag gick i god tid. vid vanlig väglag tar det en kvart, tjugo
minuter MAX. men men. det var skönt att komma iväg lite och
malin hämtade upp oss på vägen hem. 

ikväll har jag suttit med malin och gavin och hängt lite, kollat på
datum för allt som händer i vår osv. vet fortfarande inte om jag
kommer få åka hem över valborg. jag ber till Gud. sa även att
valborg är mycket viktigare för mig än påsken, jag bryr mig 
inte om att åka hem i påsk. Bara jag får åka hem till VALBORG. <3

jag och anette har snackat om att åka till london över påsk.
om hon ska till danmark (hon kanske måste åka dit med pojkarna
för att de ska till sin pappa som bor där) så åker jag kanske hem.
om inte nån vill komma och besöka mig kanske? medans jag har
huset för mig själv ;) nåväl. vi får se hur det blir. kommer jag inte
hem till valborg blir det väl påsken ändå. men jag hoppas på valborg. 
 
jag älskar penneys och att jag köpte en grå body med svarta
stjärnor där igår för 4e. köpte även en assnygg plånis för
4e. bra där. very good store. 
 
ISABELL HAR BOKAT FLYGRESA HIT WOHOOO!!! om sju veckor
kommer hon! det är ju jättesnart! det ska bli grymt kul, hon
stannar en hel vecka och ÅÅÅÅH vad jag längtar

men. nu kändes det helt plötsligt som en rätt lång tid. när jag kom 
på att jag faktiskt bara bodde i dublin 7 veckor innan jag åkte 
hem över julen. shit. äh. det flyger säkert iväg. nu är jag ju 
inne i det.

planerna för veckan är: ikea-dejt med anjamaria och kian, 
frukostdejt med anni och anette, sedan ut till anne som bor
i tjotahejti för att fira hennes födelsedag, tydligen ska det
finnas grymt bra klubbar i hennes stad. på lördag ska vi ut
i dublin ett litet gäng. blir nog kul!! på söndag ska vi fira
alexanders FÖRSTA födelsedag med tårta osv :) blir nog kul! 



ber om ursäkt för att inläggen hittills varit grymt tråkiga och bildlösa,
det har ju inte riktigt meningen att de skulle bli bildlösa, anledningen
till detta var kamerastölden och sedan helt enkelt att jag glömde bort det.
här kommer bilden som malin och gavin fick i julklapp, rätt söt va? de
blev faktiskt jätteglada :)

nej, den är inte så liten. klicka på den. morans. 
 
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0