planering

från att tristessen hållt på att ta kål på mig har jag helt plötsligt
en massa planer. idag har jag köpt biljetter till la capella-konserten,
hämtat ut mitt nya kårleg och snart ska jag hem till ellen och sen
med henne till domkyrkan på musikklassernas konsert. imorgon
blir det till att köpa nyårsgask-biljett, sen nationsjobb och sen malins
spelning om jag får med mig nån mer som vill gå, på lördag blir
det julbak med ellen, sen la capellas konsert och sen moas
födelsedagsfest. 
 
nästa vecka blir det nationjobbar-fest, kristins spelning,
dums julkonsert, devisas körtävlingsframträdande, förhoppningsvis
ett besök i sthlm till emelie, sen är det stefanoskörens julkonsert
och sen är veckan slut. herregud. Min ambition att gå på många julkonserter
går iaf i uppfyllelse. Det blir BRA! Jag känner mig lite mer som människa
nu igen. Dessutom ska jag gå med i utrikespolitiska föreningen i uppsala,
för de har två föreläsningar i veckan och jag är superintresserad och åh
vad jag känner redan att jag glöder och vill gå!! :D
Det finns SÅ mycket jag vill. 
 
Och så den eviga frågan "jaha är du hemma föralltid nu då?"
kanske? vet inte? ska jag ta tag i det här och söka jobb i dublin
nu eller? jag vill ju det också. fast halva jag vill stanna här.
åh. dubbelt dubbelt. om någon bara kunde säga åt en vad som
var rätt att göra, vad man kommer gilla bäst. vem kan göra det
åt mig?
decision maker. livet vore alltbra enkelt om man hade en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0