I'm a tamagochi so happy that you love me

and we should be together
forever ever ever 
 
(Haha. Jag vaknade med den på hjärnan. Galet?) 
 
 

Allt det här kan jag skylla på min b12-brist. HAHA Ja, ni kan läsa
här och sen kan ni inte skylla på mig för nåt av det här som jag gör,
för jag har vitaminbrist och det här är sånt som händer då, det är inte
mitt fel. (lite awesome/mest sorgligt, haha)
 
[x] Trötthet, tungsveda och håravfall.
[x] Så småningom får patienten domningar och stickningar i fötterna.
[x] Patienterna kan även få
depression, försämrat minne, yrsel, nedsatt balans och demens.  
[x] Röd irriterad tunga, ofta i komb med blåsor i munnen.
[x] Obehag från magen, ändrade avföringsmönster 
[x] Matleda- fast du är hungrig så kan du inte äta, allt smakar dåligt 
[x] Stickningar och pirrningar i benen 
[x] Domningar i händerna och kuddar under fötterna 
[XX] Lättirriterad 
 
 (det här var det läskigaste, blir orolig för mitt plugg, såklart:)
OBS! Debutsymtomen vid B12 brist utan blodbrist kan vara neuropsykiatriska eller neurologiska. Vitamin B12-bristen kan vara kopplad till de tankefunktioner med vilkas hjälp information och kunskap hanteras sk kognition.


ååååh jag känner mig så gammalllllllll! Alzheimer nästa. :( Det var även en massa saker på listan som jag inte har men det kanske är mindre intressant för andra att läsa. Typ dålig balans och känselbortfall, det är jag glad att jag slipper! Nu ska här vändas på allt det här och allt ska bli bra istället. TUR.
 
Nu ska jag göra ett yogapass, sen ska jag ner och fika med finisabell och sen
ska jag hem till lena på middag och vinkväll, woop woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0