but if you don't go, where would you stay?

in this crowded world, no one's OK 
 
 
http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=68 12.10-13.00 idag,
är Clara. Åh. Så jävla bra. Jag bara njuter jag. Hon kommer bli stor, verkligen. Hon är ju på
gång redan med sverigeturné och LA i vår. WOOP WOOP.
Åh vad jag längtar tillbaka till DeVisa såhär i juletider förresten. Det är underbart
vad mkt fint folk man träffat genom kören. Det är en salig blandning! :) 
 
Imorgon blir det stora biljettköpardagen. Först ska La Capella-biljetter införskaffas,
sen biljetter till nyårsgasken :) Sen är mina pengar SLUT fram tills julafton... Japp.
Det är sant. Förvänta er inga julklappar av mig, för det blir inga! HAHA! På riktigt
alltså. Nada. Nix. 
 
 
Katten, sneakade in sig på mitt rum somehow och låg på min kudde och
sov tills nyss då jag upptäckte henne. ooooh sneaky sneaky! Nu blir det
till att byta lakan, annars svullnar mina ögon igen :D CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0