Birds flying high, you know how I feel

Sun in the sky, you know how I feel 
Breeze driftin' on by you know how I feel 
It's a new dawn it's a new day, it's a new life for me 
wooooaaaah 
And I'm feeling good.
 

Vissa dagar går allt som man vill! Jag gick till nationen
och ja se där, de hade haft problem att skicka ut vissa
kårleg (hoppades på det så att jag slapp åka ända till flogsta)
och mitt kårleg låg på kuratorsexpeditionen, woho! Jag är numera
MED kårleg igen. Underbart. Sen kom jag hem och mös en stund
med lite chai-té, mackor och top model. Helt plötsligt, (medan fina
Lena ringt för att höra om jag ville komma på middag ifall att jag
var på stan) så kom grannen över och plingade på. De hade två
biljetter över till musikklassernas luciakonsert! VILKEN LYCKA!
Jag ringde genast ellen som nappade på idén och sen gick vi.
Gratis. Bra platser. Åh. Gratis är så gott!

Sen kom jag hem och kollade mitt antagningsbesked, och jag
KOM IN!! OOOOOOHHHH!! Vilken dag :D :D :D
Jag har kommit in på sjuksköterskeutbildningen.
Jag är tamejfan helt jävla sjukt bra. Nu blir det till att slita
arslet av mig, för sjuksköterska, det ska jag bli. Och göra
gott. Varenda jävla dag ska jag komma hem och känna att
jag har varit behövd och att jag har gjort ett bra jobb. Jag
har sjukt höga förväntningar på detta! Först: tre års sliiiit.
Sen: afrika/asien/usa/sverige/norge/varfansomhelst,
HERE I COMEEEEEEEE!!
 
Jag är även peppad på att bli i sverige, eftersom jag då
verkligen kan engagera mig och gå med i utrikespolitiska
föreningen och F! och tjejjouren och allt annat jag vill gå
med i. ÅHH. Livet väntar!


Om detta är sant blir jag lycklig på riktigt. Då kan jag ha lite hopp
om mänskligheten, trots allt.
http://www.dn.se/nyheter/varlden/ashtiani-uppges-vara-frislappt-1.1224735

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0