Sometimes I wish

I was like Mariella
She's got some lipstick that can
glue her lips togetha



Jag har jobbat fyra dagar och sen varit på
URF med grabbarna. Det var välbehövligt att
hänga med männen ett tag. Att vara ensam
tjej är det bästa jag vet ibland. Speciellt med
bröderna och viktor. Även om det åskade som
fan och ösregnade var det en riktigt bra kväll.
Nästa dag kom mina föräldrar hem och sedan
dess har tiden bara flugit. Idag var vi i hargshamn,
öregrund och östhammar på dagsutflykt. Köpte ett
jättefint edblad-armband och fick en jättefin STOR
sjal av mamma och pappa som tack för att jag
varit kattvakt. ÄNTLIGEN en stor sjal. SOM jag
letat efter en enorm sjal. Nu har jag den äntligen!
Dessutom köpte vi garn, mamma ska sticka en
marin-inspirerad rund-halsduk åt mig :)

Folk börjar komma tillbaka nu! Emelie är tillbaka
och ringer snart. Ikväll kommer Malin hit och
imorgon ska jag långfika med Ellen. På torsdag
ska jag hänga med Moa. På fredag med Diako,
på lördag firar vi pappa och på söndag kommer
en viss mr hem från ett land far, far away, KUL!

Jag är lite mer peppad på allt nu. Det blir väl som vanligt,
att jag just börjar gilla läget när det är dags att dra igen.
Mer än en av fyra veckor har redan gått. Skypade med
Derek igår och konstaterade att tiden bara flyger. (Jag
tror fan jag börjar bli gammal.)

Kommentarer
Postat av: rullebör

hmm och inte ett ord om mig...???

2010-08-11 @ 01:36:01
Postat av: therese

just nu är han bortrest så vi får se =) jag är lite feg och tror inte på mig själv så jag ska försöka att inte ställa till det som jag alltid gör...

2010-08-11 @ 07:51:16
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0