- -

förra inlägget vart så bittert att jag måste skriva
ett nytt om att jag faktiskt egentligen mår rätt bra,
och har haft roligare hemma i uppsala än vad jag
trodde jag skulle ha.

I tisdags var vi ute på nation och jag tyckte det var
jättekul att festa på uppsala-vis igen. De spelade bra
musik och vi dansade arslena av oss. Sen kom Greken
och Richard också dit och då blev det ännu roligare.
I onsdags kollade jag och greken på lite seinfeld. När
inte greken imiterade en ömsom gnäggande ömsom
galopperande häst.. etc för att irritera. Men det var nice.
Han har varit saknad, till och med hans störda sidor. Hah.
Sen lunchade jag hos min farmor och farfar, och sen
hängde jag hos Angelie hela eftermiddan.
På kvällen såg jag och Moa The Notebook och jag grät
ögonen ur mig, precis som förra gången jag såg den.
Herregud.

Igår hängde jag i Sthlm med Katerin som kom
till Sverige över dagen. Kvällen spenderades hos
Emelie. Vi käkade middag, drack vin och snackade
skit tills vi däckade. Idag har vi varit på stan i sthlm
och sen tog jag tåget hem till uppsala och fikade
med Ellen och Björn. I sthlm hittade jag äntligen
mig ett armbandsur! Det har jag letat efter hela
våren, nu äntligen slog jag till. Köpte även en
blå-vit-randig tjocktröja. Nice. När jag kom hem
provade jag min pappas nya el-piano. Det är hur
nice som helst. När jag skaffar egen lägenhet ska
jag införskaffa mig ett eget minsann.


Min häl är dessutom bättre, jag kan nästan gå normalt nu. Äntligen!
Kollade på ett löparset på stadium idag. Både löpartights och löp-
t-shirt för 399 altogether. Kanske slår till imorgon men har inte
bestämt mig än. Måste ju köpa fotbolls-skor, smalbensskydd och
fotbollsstrumpor när jag är tillbaka också.. SÅ PEPPAD på att börja
på fotbollen! Om bara min häl läker lite fort nu så jag kan sätta igång :D

På söndag morgon drar jag!!
Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0