you make me alive

 
 
förfest hos angelie. livet leker. idag vaknade jag på rackarberget,
gick ner till kalmars med anna, träffade emma och isabell där också.
det var klädbytardag, vi bytte kläder och jag hittade en jättefin skjorta
och ett rutigt linne. sen åkte jag till min moster för att fira hennes födelsedag
och sen därifrån till viktor för middag och lite tvspels-häng med honom, eric
och david. sen tog jag bussen till angelie och nu är jag här. farid har skrivit
upp oss på listan till snerikes och det är öppet till fyra. klockan åtta ska jag
vara på flygplatsen imorgon. sweet! haha.
igårkväll blev en enda röra i mitt huvud, vi var på värmlands men jag
minns inte mycket. men gjorde inget pinsamt eller värre iaf. tack och lov.
det brukar jag ju faktiskt inte. men det är rätt illa, att inte minnas stora
delar av kvällen. uppsala är så säkert, här kan man festa hur mkt som helst
och komma hem säkert ändå. det kan man inte göra i dublin, där är jag alltid
på min vakt. vilket ju är bra. 
 
shotta kan man inte göra utan att sjunga! nu ska vi sjunga!
det är såna här kvällar, som jag saknar mest när jag är i dublin.
att kunna vara så fri, kunna göra vad man vill när man vill, utan
att behöva gå hem genom ställen där x antal människor blir mördade
i veckan. eh. dublin är läskigt. men ska ändå bli skönt att komma tillbaka,
på nåt konstigt sätt. hem.
ciaooo

Kommentarer
Postat av: äiti

Rakas tyttöni! Värmlandsin illan muistikatko on vakava varoitus. Se kertoo siitä, että sinun kehosi on niin tottunut alkoholiin, ettei se enää viestitä, kun juot liikaa. Voit rauhassa jatkaa juomista kunnes menee muisti. Se on TODELLA huolestuttavaa!! En haluaisi sinulle tapahtuvan mitään pahaa ja siksi toivon sydämestäni, että nyt mietit alkoholinkäyttöäsi tosi vakavasti!

2010-04-11 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0