waiting on some beautiful boy to

to save you from your old ways 
 
idag var en bra dag. jag shoppade en klänning och en jeans-skjorta 
och så har jag hunnit med två duschar och en massa andra grejer. 
tagit hand om en bäbis. varit i parken också. håhå jaja. snart kommer 
derek hit och jag borde ha packat färdigt då. mitt packande går så jävla 
seeeegt. hahah. herrejesus. har köpt bulmers och två vinflaskor iaf, ska 
väl stå mig på det på valborg tror jag. det är ju champagne-galopp också 
där man köper champagne. herregud. vilken dag det kommer bli. en BRRRA 
dag. jag ska bo hos anna, ska bli så himla kul. jag är så peppad att jag 
nästan dör. VARFÖR får jag inte tummen ur arslet och packar färdigt!? 

 jag blir så irriterad på telias nya spotifyreklam att jag nästan vill gråta. 
 

världens sexigaste. en redhead med lockigt hår. 
KUNDE VARIT JAG!? hahahahahahahah. ok. kanske inte riktigt. 
men lite kul ändå.
 
 
 
nu JÄVLAR ska här packas!!! sen ska kvällen åtnjutas med ett par
avsnitt VÄNNER i fint sällskap. imorgon har jag bäbisen i två timmar
innan jag måste gå till flygbussen. men det blir nog bra. IT'LL BE FIIIIINE!
irländarnas motto. fattar ni hur bra jag passar in här egentligen, det är
ju helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0