it's amazing, the look in your eyes

like you could save me
but you won't even try
so tell me again
how everything will be
alright




igår var jag på stan med natalie och jennie hela dagen. vi fikade
i nästan tre timmar. mysigt. diskuterade allt ifrån tupp-nackning,
äggläggning och kejsarsnitt och vanlig förlossning. oj oj.. haha.
kul var det. ett annat hett diskussionsämne är STÄNDIGT dessa
irländskor och deras klädessätt. alltså. hemma klagar folk ibland på
att de som har slöja borde ta seden dit de kommer och så, men tänk
om nån skulle tvinga oss att klä oss som horor (för det är så de klär
sig om klubbkvällarna här) KORTKORT och inga strumpbyxor, ens
på vintern, och så 10cms klackar som de knappt kan gå i, ens i början
av kvällen..
 
IMORGON ÅKER JAG TILL SVERIGE! först nu börjar jag se positivt på
det, och få lite resfeber. först nu förstår jag att det verkligen kommer
att hända, och att jag imorgonkväll är i sverige :O jag har planerat
nästan hela tiden.

imorgon ska jag först hämta upp posten på min adress, sen blir det
nog myskväll med baileys hos angelie om jag känner oss rätt :D
i övermorgon blir det tandläkare, frisör,
häng med malin, förfest och utgång på stocken.
på fredag blir det shopping & fika (ellen!!) hela dan
och sen förfest och utgång på värmlands.
på lördag blir det klädbytardag på kalmars och sen
fotbollstittande med viktor, eric och david, därefter utgång.
sen är det helt plötsligt söndag och då åker jag hem igen.
 
men då är det bara dryga två veckor tills jag flyger tillbaka till sverige igen :O

 
 

anmälde mig mest för skojs skull, tror aldrig jag kommer komma in
på varken sjuksköterska eller sjökapten med mina betyg, men det är
värt ett försök! det lutar åt att det blir mode på distans i höst, för jag
blir nog kvar här. som det känns nu iaf :)



Du har anmält dig till följande utbildningar:

1. UU-P3500 - Sjuksköterskeprogrammet 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Uppsala universitet, Uppsala

2. HIG-19300 - Sjuksköterskeprogrammet 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Högskolan i Gävle, Gävle

3. UMU-01314 - Sjuksköterskeprogrammet 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Umeå universitet, Umeå

4. LNU-80146 - Sjökaptensprogrammet 4-årigt med fartygsförlagd utbildning (Kalmar) 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Linnéuniversitetet, Kalmar

5. SU-90303 - Lärarprogrammet med inriktning mot geografi för skolår 7-9 och gymnasieskolan 270hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Stockholms universitet, Stockholm

6. HDA-H2BSR - Lärarprogrammet - Geografi - distans 270hp Dagtid,
Internetbaserad distansunderv, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Högskolan Dalarna, Ortsoberoende

7. UMU-15200 - Mode - kropp och kön 15hp Ingen undervisning,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Umeå universitet, Ortsoberoende

8. GIH-38100 - Lärarprogrammet 330hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Gymnastik- och idrottshögskolan, Stockholm

9. UMU-01640 - Lärarprogrammet Tvåämneskombination: ingångsämne - Musik 330hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Umeå universitet, Umeå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0