why is my phone full of so many numbers

and why
don't you call




jag låter bilden tala för hur dagen har varit: 



natalie är bra hon. en riktig skatt faktiskt.


och här är videon som symboliserar hur glad jag är för att flygen verkar
återställas till normalt (peppar peppar ta i trä!!)
http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM&feature=related 
också mycket bra! en skatt, på sitt sätt! 
 
nu tvättar jag 2 veckors tvätt (fick slut på strumpor, blev lite jobbigt)
och lakan och försöker plugga samtidigt och ska dammsuga nu också.
oj oj oj. imorgon blir det e-seminarium, sen stan och sen bio med natalie.
ska bli nice.
 
fick sms av gustavo btw, han sa att han ger mitt namn till vakten så jag kan
komma in utan att betala i helgen, om jag skulle få för mig att svänga förbi
puben/klubben där han jobbar som bartender. sweet! jag och natalie ska nog
dit på lördag, ska tydligen vara ett nice ställe. på lördag är det först comedy club
och sen nåt rockband som ska spela.

på söndag ska vi på reggaepuben igen och jag LÄNGTAR. det är veckans höjdpunkt,
varje gång! det är alltid där man träffar de roligaste människorna, och de konstigaste
människorna. blandningen är så fantastisk, och det är alltid proppfullt efter ett par timmar :D 
 
jag funderar på att lämna in mitt cv till olika pubar, caféer och restauranger.
folk i service-yrkena här är ändå aldrig irländare ändå och jag är mycket bättre på
engelska än de flesta av dem. plus att det kanske är många som ska dra hem till
sina länder igen, i sommar eller efter sommaren. värt ett försök!
men ska välja ställena med omsorg, skulle aldrig orka med att hänga dag in och dag ut
på typ hard rock café eller nåt.. helst ska det ju vara utanför temple bar. men men.

förhoppningsvis får gavin inte sparken och jag kan fortsätta här.

Kommentarer
Postat av: annapanna

jaaaA!! jobba i dubban, det blir kanonkalassuperduper. jag ska kan flyga från oslo för en påhälsning i sommar! yay yay yay! men snart ses vi i uppsala! puss!

2010-04-23 @ 00:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0