so I blame it on the sun

run away from everyone
hoping to escape this ridicule 
 
 
jag har ont i knäna. jätteont. och jag hoppas verkligen
på att jag kommer kunna flyga om tio dagar. annars
kommer jag inte något till uppsala förens i juni tidigast,
men förmodligen först i augusti. men. jag hoppas på valborg.
och ber till Gud. snälla snällaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
kollade upp färjor igår, blir svindyrt att ta. måste först till
england isåfall, sen danmark, sen sverige och däremellan
en massa tåg.. det går inte riktigt. inte på en lön på 120 e
i veckan. blä. den här veckan är jag HELT pank. det enda 
jag har är mitt luas-kort. så kan iaf ta mig ner till stan...
idag var jag på ikea med anja. köpte knäckebröd och lingonsylt 
för mina sista slantar.
 

jag saknar mamma och pappa. redan. haha. töntigt. åkte 
tillbaka hit för två veckor sen liksom. men eftersom pappa
fick åka in till sjukhuset och så, och mamma fick åka in till
sjukhuset idag (= typ ALLA i min släkt har nu officiellt hjärt-arytmi)
och då känns det lite extra jobbigt att vara så långt bort. dumt.
när man är 22 borde man inte behöva oroa sig för sina föräldrar
känner jag. då ska de fortfarande vara unga och krya och sådär (!!!) 
 
äh. jag är nog lite bitter av knä-ontet, vulkanen på island, och frånvaron
av slantar i min plånbok. jag har helt seriöst 3 CENT tills på fredag. wihoo.
skulle kunna få förskott såklart. men vill inte egentligen, vill ju spara de
pengarna till valborg..


Kommentarer
Postat av: annapanna

men åååå!! jag hoppas det löser sig så att du kan komma hit! Det måste det göra!

ta hand om dig där borta och spendera de där 3 centen väl ;)

jag har seminarieskiten på onsdag morgon men sen vill jag skypea med dig, för nu är det installerat och klart :P och vi har MASSOR att prata om!

PUSS!

2010-04-20 @ 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0