jag dricker glögg med balkongdörrn öppen inatt

jag är så trött på alla mail och koder
 jag vill ha dig här på riktigt inatt
och suga liv ur din halspulsåder.


dagen har varit riktigt jobbig. gick till sq. med alexander, han sov. jag
har träningsvärk från igår. träffade anette och hittade en väska som jag
verkligen ville ha men inte hade råd med. la undan den tills imorgon iaf,
ska försöka räkna ut om jag kan ha råd med den ändå på nåt sätt. ska
ju inte ut och dricka i helgen, och nästa vecka får jag min lön.. eventuellt
lånar jag av anette, hon erbjöd sig genast. jaja. vi får se. sen käkade vi
finlunch på mc donalds ;) sen var anette tvungen att dra och jag och alexander
gick hem och så fort vi var innanför dörren så börjades det. HERREGUD vilken
dag vi har haft. vilken GRINOLLE han har varit :( så himla tråkigt. och jobbigt.
imorgon är det fredag och sen är det helg. thank god.

helgen blir kul. ska lyssna på bandet på fredag och sova hos anette, på
lördag blir det nog starbucks. long time no see, kommer nog peronalen
säga, inte varit där sedan jag blev matförgiftad när isabell var här! (blev
dock inte matförgiftad på starbucks, men det var samma dag..) 
nu är det bara två veckor tills jag är hemma i sverige igen. jätteknäppt ju. 
 
pappa åkte och hämtade min deklaration och jag får tillbaka PENGARRRRRRR
PÅ SKATTENNNN!! där vände just min dag :D nu orkar jag kanske till och med
städa mitt rum ikväll, det vore skönt. behöver inte sitta barnvakt som jag skulle
från början, malin och gavin laddade ner filmen de skulle se på bio och ska se
den hemma istället, haha, sweet! :)
ok. tar tillbaka det där jag skrev i början. dagen verkar bli bra ändå. tack och lov!
ska promenera en sväng efter jobbet också. wii fit informerade mig snällt om att
jag har gått upp 4kg sedan jag spelade senast, vilket INTE var så längesen alls.
hah. deprimerande! det är nog mcdonalds som är boven. och alla utekvällar. det
ska det skäras ner på..

Kommentarer
Postat av: i

haha, vi var ju på starbucks på lördagen, när vi hade varit på det där stora köpcentret!

2010-04-15 @ 20:58:54
URL: http://isabellchristinastahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0