I've got no deeds to do, no promises to keep

I'm drappled, I'm drowsy, I'm ready to sleep
let the morning time drop all its petals on me
life I love you
all is grooveyyyy
!
 
 
 
solen skiner. igår var jag och alexander ute på bakgården
hela dagen. spelade fotboll, lekte med pinnar. spännande.
idag har vi varit på playgroup med niamh och sen ljög jag
och sa att jag skulle till stan, för jag orkade inte umgås med
henne nåt mer. jag och alexander gick till affären och sedan
hem. nu har vi lekt lite på bakgården och alexander sover
en stund.
vädret är fantastiskt. i förrigår gick jag utan jacka hela
dagen, då var vi hos anette och i parken. imorgon vet jag
inte vad vi ska göra. på fredag ska jag ner på stan och
lyssna på favoritbandet med anette och två nya tjejer
som just kommit hit. blir nog kul. på söndag ska jag jogga
med ken. har köpt satsiga joggingskor för mina sista pengar,
ska bli nice. det gäller bara att komma igång liksom. gillar ju
att jogga, speciellt när man är två. vi ska börja jogga minst
en gång i veckan tillsammans. 
 
det enda jag inte gillar med det fina vädret är att det blir
en himla massa pollen i luften och det är min näsa inte
kurerad mot än. det tar ju alltid några dagar (typ en vecka)
innan medicinen börjar verka ordentligt... med andra ord
så nyser jag rätt mycket.
om två veckor och en dag åker jag liksom hem till uppsala
igen, det är ju helt galet. ska fråga malin om jag kan ta ut
en av mina betalda semesterveckor då, så har jag råd att
göra massa roliga saker i sverige :) efter det här besöket
kommer jag nog inte till sverige förens i augusti. känns
jättelångt bort. men det är bara 12 veckor och förra gången
gick det 13 och en halv vecka emellan. så det ska nog gå bra.
 
update senare:
HAHA. ken anklagar mig för att vara feg, för att jag sa att jag
inte kommer öppna dörren om han inte skriver innan han är
här, för då kan det ju vara vem som helst.
jag: i ain't scared. you're scared!
ken: scared of nothing my friend. except balloons
 Hahahahahahahahahaha! det var nog dagens roligaste.
eller det här som kan sa sen när jag undrade VARFÖR i hela
fridens namn man  kan vara rädd för ballonger. "dunno, I just
am. but I can tolerate them"
HAHAHA!!!
rolig.
 
ps. ken's a very tough guy. macho macho man. really. he aint no wuss or anything.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0