Birds flying high you know how I feel

song in the sky
you know how I feel 
 
 
jag sov kanske två timmar inatt. men det var det värt, för
den (något utdragna, vi kom ut typ ett) förfesten hos angelie
var nåt av det roligaste jag har varit med om, hade helt sjukt roligt. 
 
idag har jag flugit hem. satt bredvid två roliga gubbar på flyget.
"varför stå när man kan sitta" (i samband med att vi var framme 
och att folk ställde sig upp onödigt tidigt) "varför gå när man kan stå?"
(på rullbandet på flygplatsen) haha. jaja. när jag kom fram så sken
solen och jag höll på att svettas ihjäl i solen när jag väntade på bussen,
i min korta kjol och leggings. haha. satte mig i skuggan till slut.
när jag kom fram så mötte jag upp ken och vi lunchade på eddies rocket.
sen kom anette också och ken skjutsade hem oss till mig. vi snackade
en massa skit och sen följde jag anette till bussen. klockan var halv
sju då, och det var så varmt att jag inte kunde ha sjalen på mig över linnet,
och vantarna åkte av lika fort. jag såg tjejer som gick i hotpants. solen
gassade.
sen kom malin och gavin hem. och alexander såklart. lekte med alexander lite.
duschade. nu ska jag sova, det är på tiden. imorgon ska vi till anette, hon sitter
barnvakt tre dagar i rad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0