you said your life needed something special

which you don't have.
 
 
 
haha. kaos. igår var jag bjuden på
två olika fester samt på myskväll hos
mallan. men åkte jag nånstans? nej.
jag däckade vid midnatt, efter en kväll
med stenhårt pluggande och umgänge
och diskussioner med mina kära föräldrar.
jag börjar bli gammal :D 
 
idag ska jag skriva färdigt uppsatsen, sen
maila lärarna om att jag ska till grekland,
sen hämta sun trip-tishan hos lisa, sen fira
min bror som fyller 28. kan han verkligen
vara så gammal redan? ...ja. det kan han
nog. galet. jag känner mig gammal. nästan
lite så där att man får panik, tiden går så fort!
ändå är jag bara 21. jag kommer gråta på min
30årsdag, haha. om jag inte har barn då, då blir
ju allt annorlunda. men om jag fortfarande känner
mig som nu, ung och hungrig på livet. och så är
man 30 helt plötsligt. creepy.

älskar avsnittet på vänner 'the one where they all turn 30'
och joey vänder sig uppåt och skriker ut WHY GOD!? WHY
ME!?
och sen när ross fyller gör han samma sak,
haha, alltså joey. WHY GOD!? COME ON!? NOW ROSS!?
WHY ARE YOU DOING THIS TO US!? WHYYY??
nåväl. tack och lov är det lång tid tills dess. nio år.
för nio år sen var jag 12 liksom, det var ju för en
evighet sen. jaja. vet inte varför jag kom in på det
här nu. jag är nog världssämst på att hålla röda
trådar av alla dess slag. otålig personlighet liksom.

men iallafall. när jag har firat min bror som fyller år
ska jag hem och packa inför imorgon, för då drar
KRISTIN OCH KRISTIN TILL GREEEEEEEEKLAND :)
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
(haha, att jag orkar, eller hur? oj oj här kommer
en till: :) ) 
 
nu ska jag ta tag i mig själv, skriva klart uppsatsen som
jag äntligen kommit igång med. jag är fan bättre på finska
än vad jag trodde. det här går fint. grammatikuppgifterna
gick fan smärtfritt igår. i'm a natural. jaja. nog om min
storhet. det var allt för idag. jag hoppas att det regnar
på er medans jag och kristin njuter av solskenet i grekland :D
mohahahahah (fan vilken dryg människa jag är?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0