surprise me and make my life an adventure

när jag cyklade till jobbet imorse tog det nästan tio
minuter längre tid än vanligt. förkylningen sliter på
min kropp. det gick bara inte att cykla snabbare.
sen var jag tvungen att duscha en tant och det är
alltid lite jobbigt, det blir svettigt och sådär. mkt att
hålla reda på. han som jag jobbade med verka tro
att jag är dum i huvvet så han sa hela tiden åt mig
vad jag skulle göra och vem jag kunde ta hand om
härnäst. men men. vad gör man.. efter jobbet har
jag bara haft det nice. vilat. nu kollar jag på vänner
och snart ska jag sova. helt slut i kroppen! imorgon
ska jag på gask, ska bli kul! grabbarna kommer sen
på släppet så det blir extra kul. hoppas på att vara
lite friskare imorgon.. fy fan jag är helt slut =/
nåväl. har knaprat vitamintabletter och sådär.
nu ska jag byta lakan och lägga mig och kolla
på vänner tills jag somnar. life is good. it's a good
life.
jag är lite nervös för imorgon, känner ju ingen liksom.
men det blir nog bra. malin ska komma och hjälpa
mig att göra mig i ordning. fin ska jag bli :D den
svarta cocktail-tubklänningen blir det. awesome! 
 
kom på nu att jag ska lägga upp en bild på den.
jag suger ju på att lägga upp bilder här :O när
jag var i holland var jag mästare på det. ciao. 
 
ok. hittade ingen på klänningen. men här är en
annan bild som är trevlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0