som en sträng på gitarren

ger tonerna åt din visa
så skälver jag så lever jag
var gång du håller mina händer


haha. jag och mamma dansade på vardagsrumsgolvet.
mysigt. min mamma fyller år så huset har varit fullt av
gäster och jag kommer i säng senare än vad jag borde
med tanke på tiden då jag börjar jobba imorgon. oj oj.
jag älskar mitt jobb. var ju där idag. de var glada att se
mig, jag tror de tycker om mig. tanterna och gubbarna :D
en tant höll på att skratta ihjäl sig när jag och en kille
sjöng på indiana jones-signaturen när vi skulle lägga henne.
haha. jag hade låten på hjärnan hela kvällen, det var sjukt
kul när han som jag jobbade med bara stämde in och det
blev värsta theme-songen till när vi la tanten. hon skrattade
nästan så att hon grät. jag skrattade också. fin tant. alla de
där tanterna är så himla fina. och gubbarna. det är kul att
jobba på min avdelning faktiskt, de är pigga och man kan
skoja med dem. de flesta på demensavdelningen är alldeles
för borta. men det hade också sina fördelar. saknar de tanterna
också, funderar på att gå ner och hänga nån dag liksom, bara
över min lunch eller nåt, haha. töntig tjej. men jag saknar dem.
kollegorna var också bättre.. mina 'nya' kollegor är skitkonstiga
en del av dem. typ nervvrak. typ HERREGUD JAG SKA DELA
MEDICINER HUR SKA DET HÄR GÅ NU LÄGGER JAG MIG SNART
OCH DÖR. chilla liksom. men men. nu ska jag sova. just gjort
hårinpackning, IT'S NICE. herregud vad jag är trött. smsat
med janna i typ en timme, haha, tur att det är gratis att
smsa. vi kunde lika gärna ringt liksom, världens längsta
sms-konversation typ. och inget viktigt whatsoever heller.
but it's nice.

det var allt för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0