so do you remember

dancing in september 
 
 
jag kan inte förstå att jag får en sån ångest av
ett visst klipp på youtube att jag bara vill gråta,
av att bara tänka på det liksom. det är inte ett
sorgligt klipp eller så, det är jättefint. men det
är han och jag vet inte riktigt vad som händer
inuti mig när jag ser det. jag ska aldrig mer
se det. 
 
idag är det bakisångest. igår var väl kul. inte
roligaste kvällen jag haft för att alla tappade
bort alla hela tiden och uppenbarligen utstrålar
jag någonslags 'tagärnapåmig'-wibe på krogen!?
vid fyra olika tillfällen drog killar mig till sig, detta
helt utan att vi haft någonslags ögonkontakt eller
ha dansat eller nåt sånt. bara helt jävla random.
ah. jag blev lite arg. jag är inget jävla slitochsläng
heller. och det var nån som tog mig på rumpan.
han hade bara ren tur att jag inte smacka till honom
på käften, för att han försvann så fort. hah, skönaste
känslan när jag bitchslapade en kille på dansgolvet
för några veckor sen på bj. I rock. det får man fan
räkna med. fler tjejer borde slå killar på käften
tycker jag. 
 
för övrigt var det bara jag och seriemördaren i köket
igår när jag kom hem. han är verkligen skitkonstig.
vet inte ens vad han heter, men nu har vi snackat
så mkt att det vore konstigt att fråga liksom. äh,
han får heta seriemördaren, för det är vad han ser
ut som. han var typ sur för att han gått med spanjoren
på fest och alla hade bara pratat spanska. sen satte han
sig i soffan, typ väntade på att spanjoren skulle komma
hem. han kanske är homosexuell kom jag på nu. hmm,
en homosexuell seriemördare? kanske. 
jag var fan lite skakis när jag kom in på mitt rum,
låste dörren i samma rörelse när jag stängde den.
sov skitdåligt. och nu sittetr jag här och funderar
på hur jag egentligen mår, om jag är tillräckligt
frisk för att jobba eller om de kommer bli arga
på mig. för att jag är snuvig. jag har ont i halsen.
jag mår inge vidare. men det kan ju gå över efter
en dusch och lite mat och sådär.. ville ju ut och
jogga idag, men det blir ju inget.
det som är roligt är att jag fortfarande är 100% säker
på att jag ska ut på värmlands, det är det liksom inte
ens nåt tvivel om! får vila innan och imorgon. imorgon
måste jag jobba, har inte råd att vara sjuk då också.. 
 
nåväl. opeppad tjej. vill göra nåt kul men orkar liksom
inte. haha. det är inge kul att vara sjuk. och det är inge
spexigt att vakna
ensam. 
 
vad ska man göra hmmm... fika kanske. skulle helst
vilja spela fotboll. men är man sjuk så är man. kanske
ska ta tillfället i akt och tvätta lite också.. 
 
kan inte nåt kul och spexigt bara hända!? nu! :D 
 
uppdatering:
haha. som ett brev på posten efter jag har skrivit det där
så händer nåt roligt. spexar till det på telefon med kristin
och ligger i sängen och skrattar i kanske tio minuter. det
var kul. sen ringde angelie och var på väg i bil till ica maxi
så jag fick åka med, skönt att slippa cykla! slängde på mig
kläderna och hoppa in i bilen. handlade och sådär, nu har
jag precis kommit hem och ska duscha och sånt, sen är
det dags för förfest igen. livet leker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0