please forgive me, for I know not what I do

feels like lightning running through my vains
every time I look at you
every time I look at you.


natten var ångestfylld. jag vet inte hur det kom sig
och jag minns det knappt, men jag vet att jag grät.
i smyg.
antar att man bara behöver en urladdning ibland.
få ta sig i kragen och börja på ny kula. vaknade
glad igen, åkte ner på stan och träffade malin som
ÄNTLIGEN skulle få sin födelsedagsöverraskning.
Vi tog tåget till sthlm och promenerade till stureplan,
och sen var jag tvungen att avslöja vad vi skulle göra,
haha, för då var vi framme vid sturebadet. väl där fick
vi badrockar, badtofflor handdukar osv, och gick in.
vilket lyxigt bad säger jag bara! vi gick på TRE pass :O
först orientalisk dans, sen pilates och till sist afro power dance.
shit vad vi kämpade oss igenom det sista. vi gymade lite också,
hittade en grym maskin som gjorde att man blev helt slut på tio
minuter. sen badade vi en del också. och drack champagne. och
satt i aromarummet tillsammans med philip hammar. haha, japp,
han har sett både mig och malin i bikini. spännande. han läste
aftonbladets sportbilaga i stolen brevid oss.

när vi var så slut att vi knappt orkade gå trappstegen till
omklädningsrummet så gick vi och bastade och duschade
och sånt, sen käkade vi på restaurang och åkte hem. vi
hade en mysig dag minsann! malin var mkt nöjd med sin
överraskning :D tack och lov..
sen åkte jag hem till emelie en stund och det var kul som
vanligt, och hennes mor skrattade som vanligt när hon tittade
in, som hon gör jämt, för att jag är där jämt. haha.
sen köpte jag blommor och åkte hem till mina päron. här var
nämligen hela familjen och min brors flickvän fyllde år idag.

ja, det var väl en rätt grundlig uppdatering på det senaste dygnet.
stannar här inatt. allt känns lite jobbigt fortfarande. det är nåt som
kommer om kvällen, när jag är sådär trött att man nästan däckar.
sådär trött att man inte orkar ringa någon trots att man skulle behöva
prata. eller bara tänka på annat.

i'm getting out.
i'm getting out while I can.

(or in.. ? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0