kom op bezoek bij barbapappaaa!

 
igår var roligaste kvällen på länge länge!
först förfest och sen värmlands premiären,
vi hade sjuk tur som stod på listan, för det
var tydligen en in en ut redan vid halv nio..
vi kom dit vid kvart över nio kanske. men
men. det var helt sjukt kul. sprang runt
som en tok, drack som en tok, blev bjuden
på drinkar som en tok. DANSADE som en tok.
sjukt värt. sen hade vi efterfest hos mig till
fem på morgonen. när jag och malin däckade
i min säng blev det kort, bara två timmar! sen
ringde larmet och vi cyklade iväg hemåt, jag
skulle hem till mina päron och hon hem till sig.

jag är kattvakt och det är mysigt. sovit från tio
till sex typ. förkyld som fan. kollat på wallace
and gromit. ikväll blir det bastu. skulle jobbat
egentligen men är för sjuk :( annars hade jag
också gärna hängt på stan och varit kulturell,
det är ju kulturnatten. men det vart inget.
nåväl. livet leker och jag lever nog på gårdagen
ett bra tag framöver!! det var så värt att bli
förkyld och allt, vilken toppenkväll vi hade!!
visste det nästan, värmlands är fan ALLTID kul. 
mums på livet just nu, jag bara njuter den här
veckan jag. till och med inlämningsuppgifterna
jag skulle göra gick smärtfritt och fort. jag är
fan rätt bra. egoboost igår alltså, wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0