is this love

is this love
is this love
that I'm feeling? 
 
 
god morgon. inatt var jag uppe och höll nattskiftsjobbande
mallan sällskap. när vi la på var klockan fyra eller så. klockan
sex ringde jag och sjukanmälde mig på jobbet. idag är jag
ännu sjukare än igår. när fan hade det här tänkt gå över då!?
jag och kristin har just bokat resa till grekland. vi åker om en
vecka. blir borta en vecka. ska bli skönt att komma bort. jag
måste sluta vara olyckligt kär nu, och jag måste slå slag i saken.
göra något. jag vet inte vad bara. men nåt ska göras och sen blir
allt bra igen. 
 
jag har en ny mobil nu, så det funkar att ringa till mig btw :D
den har jättebra musikfunktion och högtalartelefon så man slipper 
hålla i telefonen. caching! samma simkort som förut så det är
samma nummer. is nice!

igår när jag åkte hem från mina päron hämtade vi upp greken
på vägen, var nice att skvallra och kolla på seinfeld, det blir
fan för sällan nuförtiden! those were the days när jag typ bodde
hos honom :D haha. men men. nu ska jag städa rummet, snart
får jag besök. mitt rum är faktiskt inte alls lika fruktansvärt som
det brukar vara. GREAT SUCCESS! 
 
imorgon ska jag vakna frisk och pigg. så är det bara. vi
har körfest imorgonkväll också, den måste man gå på.
alla ska ta med sig något ätbart som börjar på samma
bokstav som sitt namn. jag ska ta med kakor eller nåt.

om några veckor ska jag på kryssning med min finskakurs,
ska bli kul! då kanske jag kan sluta drömma om finlandsbåtar.
haha. seriöst, den senaste månaden har de alltid lyckats klura
sig in i mina drömmar. I guess I miss them! mina vänner
finlandsbåtarna. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0