if you wanna have a good time

just give me a call!
don't stop me now
don't stop me cause I'm having a good time
don't wanna stop at allllllllll! 
 
 
igår var kul. på dan shoppade jag med
emelie. sen var det förfest hos henne,
kul! sen drog vi till värmlands, ännu
roligare! det var jag, mallan, emelie,
karin och anna. kvällen var helt kaos,
men SJUKT kul. det shottades hejvilt och
flirtades med främlingar. haha. galen
kväll. det slutade med att jag och mallan
skulle hem, och på vägen träffade vi eric
som fått nog av kalas (eller var fan han
varit? minnet är inte helt klart..) så gick
hem till honom. käkade pasta med smör
och salt. haha. pasta och FETT, som jag,
beklagligt nog, börjat tjata om på fyllan
nuförtiden. haha. dålig vana. nåväl. sen
kollade vi på one tree hill och båda däckade
i varsin soffa. värt. vaknade och undrade
vad som egentligen hände igår. efter en
timmes telefonsamtal med mallan börjar
saker och ting klarna, haha. det var en kul
kväll iaf, det är vi alla överens om! 
 
nu ska jag börja plugga, mkt som ska göras
innan jag drar till grekland. bland annat ska
jag skriva en uppsats och jag har verkligen
NOLL inspiration. bläää.
ikväll kanske det blir fest, beroende på hur pass
stora framsteg jag gör med plugget. 
 
min nya livsfilosofi är att njuta av varje sekund,
även när det känns jobbigt. man ska vara tacksam
att man får leva. i den här livsfilosofin ingår det att
ALDRIG ångra något. att ångra saker är meningslöst.
det fyller ingen som helst funktion. samma sak med
att oroa sig. man ska inte oroa sig över saker man
inte kan påverka. man ska inte ångra saker som är
gjorda. punkt.
man ska ta lätt på saker, folk är alldeles för seriösa
och allvarliga. saker fixar sig, det som är gjort är
gjort och det som kommer hända kommer hända,
även om man oroar sig för det. varför inte bara
ta de möjligheter man har att ha kul när de dyker
upp, och njuta av livet. man är bara ung en gång!
jag ångrar hellre nåt jag gjort än en massa saker
som jag inte gjorde när jag hade chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0