I want to hold your hand in a crowded room

I wanna kiss your lips when the stars go blue 
 
 
ikväll är det bara att ladda om. det är torsdag och
alla vet väl vad torsdag innebär? stocken here we
come!! jag och malin ska laga middag och sådär
först, denna gången ska vi INTE gå hem för att
vi är hungriga. haha. livet är hårt för de hårda.
fotbollen igår var kul fastän matchen sög. men
sällskapet var fint och vi trängdes lagom mkt
7pers på en säng och en liten bänk. heh. 
 
men det bästa med gårdagen var ändå malins
sthlmsdusch. wiie. 
 
funderar på vad jag ska göra med min tid idag,
förutom att festa ikväll. kanske jogga, kanske
städa, kanske köpa en ny outfit tills ikväll...
NEJ. STOPP. INTE SHOPPA. inte inte inte inte inte..
kan inte får inte vill inte. fel. vill. men kan inte
och får inte, för jag har faktiskt inte råd. om
två veckor drar jag och kristin utomlands, can't
wait! destination unknown änsålänge, men det
fixar sig. bara solen skiner och männen går
skjortlösa är jag nöjd. haha. 
 
kan inte förstå hur fort tiden går just nu, det är 4 dar
mindre än två månader tills jag åker. jag är ständigt
lite stressad för att jag känner att något, någon, som
blir kvar här hemma, kommer bli mycket saknad. sådär
att det kanske blir en tår i ögat liksom. 
 
äsch. dublin är nära, och jag är snart tillbaka igen över
julen. och dessutom ska jag bo i en fantastiskt familj
och ta hand om en fantastisk bäbis. vad mer kan man
begära..? hah. förbered er på att, om två månader,
få stå ut med en jävla massa tjat om bäbisen alexander
med familj. det blir mitt nya liv. mitt dublinliv. spännande! 
 
 
 
---------------

senare samma dag. 
 
är det inte väldigt fiffigt att man ska köpa rosa rattar
till förmån för bröstcancerforskningen? hah, jag tycker
det är skitkul iaf. bra gjort, ahlgrens! 
 
annars har jag hittat en sån här lista som jag tänkte
spendera min tid åt, tills jag ska ner på stan med malin.
here it comes: 
 

Vem:

Pussade du sist?
simon.
Kramade du sist? simon.
Tänker du på? malin jansson.
Är din bästa vän? det är oavgjort mellan emelie, kristin, malin och greken.
Förlåter du aldrig? ingen.
Pratade du med på msn sist?
 malin jansson. 
Ringde dig sist? greken.
Skrev det 9:e smset till dig? eric.
Önskar du att du var med nu? ingen. haha. (har det så bra här under min ek, där jag kan lukta på blommorna?)
Var din första kärlek? första riktiga skulle jag säga fabian.

Har du:

Ett förhållande?
nej.
En bästa vän? ja.
Ljugit för en vän? har jag säkert.
Blivit anmäld någon gång? polisanmäld? nej för fan.
Stulit något? ja.

Gråtit över någon av det motsatta könet? det är få gånger denna sommar som jag gråtit över något annat än just det.
Slagit någon av det motsatta könet? inte på riktigt.
Kysst någon av samma kön? ja.

När:

Hade du riktigt roligt senast?
igårkväll när jag var hos emelie.
Hade du sex sist? några timmar sen..
Grät du sist? i söndags.
Skrattade du sist? idag.
Snusade du sist? skitlängesen.
Ska du sova idag? efter stocken.
Skrek du på någon sist? vet inte.
Mår du som bäst? när man har mkt roliga saker som händer eller att
se fram emot, och ligger i sängen och myser med musik på hög volym.
Förlorade du oskulden? heh. ett antal år sen.

Vad:

Har du för mobiltelefon? samsung nånting. röd grej.
Har du på dig just nu? jeans och en mörklila tisha från monki.
Lyssnar du på just nu? lars winnerbäck, kom änglar.
Vad är din hårfärg? orange, eller guld om man så vill.
Är dina framtidsplaner? flytta till dublin. sen skaffa mig utbildning, jobb och familj.
Tänker du på just nu? texten till kom änglar. 'och du somna' den natten så vaken och drömde om allt,
som vi kunnat göra. om någon som vill ge dig värme när allting känns kallt, och om nån att förföra'
Fick dig att gråta sist? kärlek.
Hatar du mest av allt? egoism och likgiltighet.
Tycker du om på din kropp? oftast.
Får du mest komplimanger för? håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0